Amanda Jepson

Alla inlägg under maj 2010

Av amanda jepson - 31 maj 2010 22:25

Kunde som vanligt inte hitta mina satans nycklar imorse, hur kan jag alltid lyckas lägga dom på så bra ställen att dom aldrig går att hitta?

stress stress stress efter det för att hinna till skolan..


många timmar senare fyllda med plugg och vikning av kläder, är jag äntligen klar med rensningen av min garderob. puuuuust!

och nu är jag en trött amanda.


godnatt!

Av amanda jepson - 26 maj 2010 22:15

Isabell kväll pågår.


ha det! kram amanda



Av amanda jepson - 25 maj 2010 22:25

Tänkte mest  se om det verkligen funkade att skapa ett inlägg, om texten kommer upp på sidan liksom. Och det verkar ju som att det gör det så.. hehehe

Om 28 dagar drar jag och Maja till Malta, kan ju säga hur sjuktunderbart det känns


kram amanda

Av amanda jepson - 25 maj 2010 17:02

hej!

nu har jag fixat klart med bloggen, inte helt tokigt va? 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards