Amanda Jepson

Alla inlägg under augusti 2010

Av amanda jepson - 21 augusti 2010 16:10

Härligt!

Det är lördag, det är första helgen sen skolan började, det är en fin dag, det är dagen innan söndag, det är en glad dag, det är en jobbig kläddag, det är en roliga-kompisar dag, en toppen dag med andra ord!

Var och kollade när min syster spelade också, gick väl bra fast de förlora i och för sig med 5 bollar tror jag synd om erica bara, hon stukade smalbenet...

Så nu hoppar hon runt med kryckor och jag får hjälpa henne med en massa. Men vad gör man inte för en sin syster...?

Nej men nu ska jag inte sitta här och dega mer, ska gåm och hitta på något med emma och isabell, tänkte först slänga in ett litet inlägg. Har ju lovat att bättra mig!

have a nice day people

// a.jepson



Av amanda jepson - 20 augusti 2010 15:33

hejhej!

Har uppdaterat min blogg lite, var ju ett tag sen nu!

Blev väl ändå ganska nöjd med min nya bloggdesign, som tur va fick jag hjälp av Emma. Hade aldrig klarat det annars! Haha men nu ska jag försöka att skriva här lite oftare, när jag har tid iaf, eller när jag orkar ;)

Skolan som precis har dragit igång är väl helt OK, man överlever i alla fall. Sen hängde Emma med hem. Ikväll drar vi kanske till Janne, roooooooooligt!

men nu ska jag och emma hitta på något. ha det! puss // a.jepson   

 

Ovido - Quiz & Flashcards