Amanda Jepson

Alla inlägg under juni 2011

Av amanda jepson - 30 juni 2011 23:32



hej världen
mitt jojo kort är borta

jag lever och nu ska jag sova


godnatt

kram amanda 

Av amanda jepson - 30 juni 2011 00:08

   


         

Efter maten drog jag, isabell och mamma till bosarpsjön och tog ett kvällsdopp, hanna kom också och badade en stund, grymt skönt i vattnet! När man kan ta kvällsdop utan att det känns kallt, då är det sommar på riktigt ;)


men nu måste jag verkligen sova, känns som att det lutar mot en zombie-dag imorrn för min del annars, godnatt!

Av amanda jepson - 29 juni 2011 16:17

 

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

strålande väder och jag har slutat för idag, yesyesyesYES

jodåsåatte jag ska ut och mysa i solen nu, visserligen ensam men ändååååååå vad finns det att klaga på?!


HA DET och ni måste bara älska min cp bild

Av amanda jepson - 28 juni 2011 21:55


Nu man ska klaga på vädret eller vad säger ni? UNDERBAAAART





fett mos med pastasallad!





   


Dagens strand kläder osv..
Tunn virkad väst bikbok

Shorts bikbok 

 


hmmmmmm




fy för bövelen vad jag har fått muskler och inte nog med det.. jag har blivit röd som en tomat också!


Vi var som sagt i Åhus idag på stranden, jäklar vad mycket folk det var överallt. Bussen var fullproppad och stranden var full med folk! Det är nu när det har varit så dåligt väder så kommer alla ut ur sina skal med en gång, haha. Men vi hoppade från bryggan ner i havet och doppade oss (okej, alla utom isabell..hihi) kan ju inte säga att det var varmt i vattnet men det var definitivt nödvändigt med tanke på hur varmt det har varit idag. 

Nej men det var pretty mutch vad som har hänt idag, man blir grymt trött av att vara ute en hel dag så tänkte sätta på en film och krypa ner i sängen med min ömma tomat kropp. 


Ni får ha det så bra

kram amanda

Av amanda jepson - 27 juni 2011 21:39

   

HA DET NICE

KRAM AMANDA   

Av amanda jepson - 26 juni 2011 15:21

 

mums mums mums mums muuuuuumsigt 

klar med jobbet för idag, ska dock jobba imorgon också :(
men jag kommer bli grym på att städa! kanske inte så positivt men ändå, varför alltid vara negativ?


orkar inte skriva mer, kanske ska ut och köra lite med bilen sen, annars händer det inget speciellt idag.


ha det bra jordgubbar

kram amanda 

Av amanda jepson - 25 juni 2011 18:58

 



Glad midsommar! såhär dagen efter men bättre sen än aldrig tycker jag.
Fotograferingen stod inte jag för igår så därför får ni ett par tråkiga bilder på mig, kanske lägger in de andra sen ;)


Jag är grymt seg idag, fast antar att det inte bara är jag som är det? Ska upp och jobba klockan 8 imorgon, snälla skjut mig eller något, menmen blir gött sen när pengarna kommer!

Isabell gick precis hem, och nu tänkte jag byta om till myskläder och se del 2 i Band of brothers.


Ni får ha en bra lördag, även om det verkligen är söndags känsla idag.

kram amanda  

Av amanda jepson - 22 juni 2011 21:30


 

en video från vår lilla resa i skåne idag, we are LIVING THE DREAM som björn gustavsson hade sagt, haha!


slängde ihop varsin sånhär till mig och isabell imorse, så jäkla gott!

du tar bara såndär turkisk yoghurt och varvar det med sirap och musli, det blir as gott fast man kan dock inte äta så mycket av det.
 




  isabell var fotografen idag, så har bara dåliga mobil bilder tyvärr, men kan nog lägga ut några av hennes bilder sen ;) 




       sammanlagt satt vi nog på bussen ungefär 4 timmar, det var ganska segt men vi hade det riktigt mysigt! träffade min mormor och morfar i simrishamn och fikade med dom, har även inhandlat lite nytt att smycka garderoben med, alltid lika kul med nya kläder!


det här med sommarkort är verkligen perfekt, alla ni som inte har skaffat ett redan, gör det!! nu ska jag lira lite och vara lite social med isabell, sov gott  :)

kram amanda 

Ovido - Quiz & Flashcards