Amanda Jepson

Alla inlägg under december 2010

Av amanda jepson - 30 december 2010 19:22

hallå!

precis tränat, nu blir det duschen. me like.

handbollscup på söndag. me love.

pusshej!   



älskar den här låten, riktigt bra faktiskt, gillar egentligen inte miley cyrus så mycket men hennes nya album har rättså många bra låtar.   

Av amanda jepson - 30 december 2010 10:14

godmorgon! ligger och myser i sängen, funderar på om jag orkar gå upp. Fast jag ligger nog en stund till, hihi ;) idag ska jag och emilia upp till hallen och kolla på askecupen, fotboll.. inte riktigt min stil det här med fotboll, men med emilia blir det ändå kul. Ikväll blir det träning, hanbollsträning, tror aldrig jag har sagt att jag har börjat spela igen. Men nu vet ni ;) Ska bli skönt att träna, få ta ut sig ordentligt, nu när vi har lov blir det inte så mycket träning och ut och springa i denna kylan.. noway! haha, men imorgon är det nyårsafton och känner på mig att det kommer bli en toppendag! Har ni kommit på några nyårs löften än? för jag jobbar fortfarande på mina ;) men nu har jag funderat lite till och tror jag tar en dusch, fixar lite frukost och sen ska jag sätta mig med en bra bok, låter bra va? ha en bra dag, för det ska jag ha :D god jul i efterskott och snart gott nytt år! / en glad amanda

Av amanda jepson - 30 december 2010 01:36

förlåtförlåtförlåt - inte uppdaterat på länge nu igen. Men men jag bloggar lite när jag känner för det, som ni kanske har märkt, mina inlägg blir så tråkiga annars, alltid om samma saker. Men i alla fall, idag var jag ute en runda med emilia, tog härliga vinter bilder med min älskade kamera. Så har valt ut dom som jag tyckte blev bäst, är dock inte världsbäst på att fota men några blev faktiskt riktigt bra!


                 


helt okej ändå, eller vad säger ni?  

Ovido - Quiz & Flashcards