Amanda Jepson

Alla inlägg under november 2010

Av amanda jepson - 27 november 2010 21:47

27 dagar kvar till julafton.


CIAO

det var längesen.. eller vad säger man?

mitt liv flyter på som vanligt, min data-skärm är i alla fall iväg på lagning så med lite tur kan jag snart sitta vid min egen dator istället, bara det inte tar för lång tid så. Igår var det jägers, & det var riktigt fett!

Idag har varit en chill dag, var ute en runda i snön med Isabell och hennes bror. Annars har jag haft filmmys med mig själv och med varm oboy hela dagen. & en maaaaaaaassa kläder, man fryser ju ihjäl annars! På tal om det, kolla jag på en riktigt hemsk film, FROZEN, det var tre personer som fastna i en skidlift, och sen glömde typ skidvakterna bort dom i liften och alla åkte hem. Dessutom var skidberget bara öppet på helgen så det fanns inga personer där på hela veckan sen. Så får man då se hur dom kämpar för att komma ner och sånt, riktigt hemsk. menmen, helt okej var den.

 Just nu, njuter jag bara av att äntligen få sitta vid datorn, kommer säkert dröja ett tag innan det händer igen..men förhoppningsvis inte!
nu ska jag nog leta upp en riktig kärleksfilm, och bara leva mig in i den.

myyyyyyyyyysigt!
ni får ha en bra lördagskväll, och försvinn inte bort i vintern.


kysssssssss

 

  


Av amanda jepson - 22 november 2010 08:08

min skärm till datorn har slutat att fungera..

det är därför jag inte har kunnat blogga eller så, kommer antagligen inte kunna vara inne så mycket sen heller men får låna syrrans så ofta som möjligt till vi har fixat det.

Nu måste jag dra till skolan, ciaoooooooooooo!

ps: det är 32 dagar kvar till julafton.


amanda

Av amanda jepson - 18 november 2010 22:15

Torsdag, vilket innebär att det snart är fredag. äntligen!

Var uppe och simmade en runda med emilia idag också, det är faktiskt riktigt kul. Ikv var Isabell här en stund, det var nästan länge sen vi va sist! Ända sen i söndags tror jag, & det är länge för att vara oss ;)

Imorgon ska vi in med ma/no-profilen till Kristianstad, ska träffa någon astronom. Kan väl bli helt okej.

Sen imorgon kväll blir det bowling och mys med flickorna, superbäst!

En sak till jag måste säga är att jag är grym på att laga pannkakor, gjorde det ikv och dom blev delicious, - med mammas intyg- damn vad jag är bra!

nu drar jag vidare till sängen, sweeet dreams.

plus att det är 36 dagar kvar till julafton.


amanda

Av amanda jepson - 17 november 2010 22:58

förresten så är det 37 dagar kvar till julafton.

Av amanda jepson - 17 november 2010 22:53

Älskar den här låten, verkligen helt underbar!

tycker egentligen inte jonas brothers är så jättebra men denna låten är jättebra i alla fall   

Av amanda jepson - 16 november 2010 22:33

38 dagar kvar till julafton.

 

hejdu!

tisdag idag, efter skolan var jag och simmade med Emilia, sen träning nu ikv. Skönt faktiskt. På so:n fick jag VG, & det får man ju vara nöjd med (y)
No redovisning imorgon, no big deal...I hope.

nu blir det sängen, kanske hinner med ett längre inlägg imorgon ;)

godnatt

puss amanda


  

bild på mig sen Malta, saknar väääääääääääärmen :(

Av amanda jepson - 15 november 2010 21:24

Idag är det måndag och det är 39 dagar kvar till julafton.

Hur konstigt känns inte det? Ska börja räkna ner från och med idag.

Men jag gick till skolan idag också, och allt flöt väl på som vanligt. Helt ärligt, skolan är helt okej, kul faktiskt. Blir inget långt inlägg ikväll, känns inte som att det har hänt så mycket, inte något speciellt att skriva om i alla fall.

Men mina pyamas shorts som jag jobbar med på syslöjden börjar faktiskt se ut som ett par shorts, haha tror dom kommer bli skitbra! Men nu ska jag ägna lite kraft åt en stunds historia pluggning, och sen en maaaassa kraft till den nya boken. "Bara inte du". hihi.

sweet dreams ;)


puss / a.j

Av amanda jepson - 14 november 2010 22:52

söndagsöndagsöndag

sov hos farmor från igår till idag, med isabell.

Det var trevligt, rättså soft. Kollade på big mommas house, och på what happens it vegas. Riktigt bra filmer!

Sen idag har jag först och främst läst ut twilight, och knappt lovlig. Knappt lovlig är en av de böcker som ja betällde men Katarina von Bredow. Läste ut hela boken på bara några timmar, grymt bra! Hon skriver liksom inte om sånt som verkar overkligt, utan om typ sånna problem som vem som helst hade kunnat ha. Och när man läser känns det verkligen som om man är den personen som det handlar om, sjukt hur man kan skriva så bra.

Men ska inte trötta ut er med mitt boksnack. Idag var vi även i kyrkan. Jag och flickorna. Kolla på någon koncert med blåsorkestern, riiiiiiktigt drygt. Tur man var där med dom, annars hade jag nog somnat ;)

Nu ikv, var isabell & emilia här en stund. Vi kollade på parlamentet på tv:n, sjukt roli! haha, nej men nu ska jag kila till sängs. Skola imorgon, & vet ni vad? jag ser fram emot det! en bild på mig emilia, när vi var i hennes stuga, minnen <3

 

godnatt

amanda


  



































































































































Ovido - Quiz & Flashcards