Amanda Jepson

Alla inlägg under maj 2011

Av amanda jepson - 31 maj 2011 15:14

 

dålig bild men såhär ser jag ut idag

världens härligaste väder idag, och har inte gjort något annat än att kolla film och läsa i det fina vädret i skolan idag, summerfeeling på G!

men nu ska jag ut och steka, ha det fint sålänge!



Av amanda jepson - 30 maj 2011 15:47

COLA ÄR DET BÄSTA SOM NÅGONSIN HAR UPPFUNNITS, HELT ÄRLIGT FINNS DET NÅGOT BÄTTRE? passar i ALLA lägen, även nu faktiskt, sitter här och njuter och försöker fördröja tiden så jag slipper ta tag i pluggandet.. menmen lika bra att få det gjort, ha det!

Av amanda jepson - 29 maj 2011 21:51

hello! 

ni har inte glömt bort att det är morsdag idag va? det har inte jag i alla fall, jag och erica gav mamma en grill-bok med en massa recept och en rosa diskborste där det står VÄRLDENS BÄSTA MAMMA på, gulligt av oss va?

och här har vi en awesome bild från mitt och emmas mini-lan igår, emma tror visst att hon är något! (snälla döda mig inte emma!) men vi ladda upp ordentligt med gottis och cola iaf, JATACK


kram på er 

amanda


 


Av amanda jepson - 28 maj 2011 09:39

 

hey guys!

hade ni en bra kväll igår? eller är det ikväll det HÄNDER

jag hade en bra kväll i alla fall, och nu ska jag och mamma iväg och mysa lite bland affärerna, tänkte försöka hitta något till avslutningen fast att jag brukar ha lite problem med just det tyvärr, men det ska bli mysigt!

ikväll blir det lan hos emma, gött att få skjuta lite gubbar, var för längesen sist så jag är väl helt värdelös vid det här laget, MENMEN 


wish me luck!

Av amanda jepson - 27 maj 2011 17:23


Magnus Weideskog, så härlig att lyssna på.


slänger in ett snabbt litet inlägg, ska iväg på träningsläger/avslutning med innebandyn nu ikväll så måste kila, ha en nice fredag!


Av amanda jepson - 26 maj 2011 22:31

 

 

min underbara kanin Tutti-Frutti som jag brukar plocka maskrosblad till på vägen hem, hon bokstavligen ÄLSKAR maskrosblad, tycker det är så sött när hon ska äta dom och hur hon trycker i sig som om det vore på liv eller död. supergulligt! 

haha vilket jag berättar för att jag inte har så mycket annat att berätta om, nu har jag i alla fall var duktig och gjort klart ett inlämningsarbete till imorgon - alltid i sista minuten, right?

och jo förresten, var i malmö med mamma nu ikväll och var på en form&design utställning, faktiskt jätteintressant och många as coola grejer som man inte fattar hur man kan komma på överhuvudtaget, men det gillade vi i alla fall!


sov gött 

kram amanda

Av amanda jepson - 25 maj 2011 16:50

  


hej "inte orka göra nånting klädesdag"!



    ändå hyfsat väder imorse, brills on!




  


hej på er! slutade redan tjugo över ett idag, skönt. Mindre skönt är att jag har suttit hemma och pluggat sen dess, nu är jag helt körd i hjärnan. Jag hatar office word programmet, en så där miljooon olika knappar man kan klicka på, en sån typisk grej som får mig irriterad. Men nu känner jag mig rättså klar med mitt reportage, om en timme drar jag och tränar, så hinner nog börja lite på biologin också!


20 dagar kvar till sommarlovet

24 till dh


kramar amanda


Av amanda jepson - 24 maj 2011 22:32

   


THE MONIKER, i lilla hörbycity, hur coolt är inte det?!

Hörby Kulturkalas, inte så galet kul men man känner sig ganska tvungen att dra dit. Och med härliga kompisar kan det faktiskt inte bli tråkigt!


förresten..

21 dagar kvar till sommarlovet

25 dagar till DH


nu ska jag nanna, 

kram amanda 


Ovido - Quiz & Flashcards