Amanda Jepson

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

FLYTTNING PÅ GÅNG?

Av amanda jepson - 5 augusti 2011 10:13










Hej läsare! ni som finns i alla fall!

Har ett problem. Jag är sugen på att byta till blogg.se och börja blogga där istället, så jag har därför hållt på lite med designer till den nya bloggen i så fall. Men är fortfarande inte riktigt säker på om jag ska byta bloggsida. Vad tycker ni? Rösta i menyn till höger så är ni supergulliga!

Ni kan kolla på den nya bloggen HÄR.


 

Väljer mellan dess två, enda skillnaden är header bilden. Ska lägga in bloggnamnet i den understa också om jag nu bestämmer mig för den.



 

Förresten drar jag till Tomelilla nu, ska kolla folkrace. Är inte hemma förrän på söndag kväll tidigast. Ha det fint sålänge!

 
 
Ida

Ida

5 augusti 2011 12:49

Själv bytte jag från blogg.se till bloggplatsen för en tid sen och jag tycker mycket mer om bloggplatsen. Jag gissar att man kan tröttna på det här också.
Det känns mycket mer unikt att ha bloggplatsen än blogg.se för alla andra har ju det. :)

http://caucia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda jepson - 1 maj 2012 11:19

Hej det var längesen! Kom och tänka på den här gamla bloggen och blev sugen på att ändra om och återigen tipsa er om min andra blogg som är betydligt mer uppdaterad. Kolla in och släng gärna en kommentar så vet jag om det här gjorde någon skillnad.  ...

Av amanda jepson - 9 augusti 2011 11:43


Har bytat till min nya blogg nu. Men kommer att fortsätta blogga likadant som jag gör nu, enda skillnaden kommer bli att jag bloggar på blogg.se istället. Vill ju trots att inte tappa alla mina fina läsare, eller vad säger ni?    Gå vidare till m...

Av amanda jepson - 8 augusti 2011 16:29

      Tog bussen till Malmö en stund idag med Erica, åt nudlar på China box och gick lite i affärer. Själv är jag typ helt pank så jag handlade inget. Men Erica shoppade en del, lite smått avundsjuk på en väst i mocka som hon köpte på new yorker, så...

Av amanda jepson - 7 augusti 2011 23:01


  Boka biljett och bordsplats till DHW 2011 - CHECK för tusan! Bild sen i somras. Fler bilder och videor från i somras finns HÄR och HÄR.   ...

Av amanda jepson - 7 augusti 2011 22:06


Har varit på folkrace 3-dagars i Tomelilla hela helgen, för er som nu inte har en aning om vad det är eller vad man säger så är här en video när min kusinvitamin Rasmus kör A-final juniorer. Nästa år är det min tur, då jäklar!   Rasmus kör den hels...

Ovido - Quiz & Flashcards