Amanda Jepson

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda jepson - 31 mars 2011 22:17

är mest tvungen & säga att jag har beställt denna nu..

- JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!     

Av amanda jepson - 31 mars 2011 21:20

 regn, regn & mer regn - bara öser ner här, fast just nu tycker jag det är riktigt mysigt!


några klänningar från Nelly och Asos, min favorit är i mitten, i´m in love     

fast tycker det andra är grymt snygga också, älskar den modellen med långa armar, what do u guys think?



fick hoppa träningen ikväll, var tvungen att plugga..

så har suttit sjuuuuuuuuukt länge med mitt inlämningsarbete till imorgon nu, typiskt mig att spara allt till sista kvällen, menmen är klar nu i alla fall!

FINALLY.


nu tänkte jag ta en dusch, imorgon kväll blir det jägers, amazing

sov gott / kram amanda

Av amanda jepson - 30 mars 2011 16:01

  skinnjacka vila, kofta hm, leggings vila, halsband no idea


todays outfit, tyckte det blev rätt lagom snyggt. eller?


tvungen att berätta om en föreläsning vi fick lyssna på idag, har hört den en gång innan men den är så himla bra så det gjorde absolut inget. det är en man, Mats Andersson som är ute på olika skolar och snackar om pedofiler på nätet. han är verkligen jätteduktig, så sjukt många som blir förförda över internet, man kan knappt förstå det när han berättar. han berätta att den äldsta pedofilen dom hade stött på uppgav sig att vara 82 år gammal, 82 år! som sen då skriver till flickor som är kanske 14-15 år. han visade också var våra bilder som vi lägger ut på t.ex bilddagboken kan ta vägen, tror att han visa att många bilder från bilddagboken kunde hamna på en porrsida nere i Pakistan t.ex., det är riktigt läskigt att se faktiskt. men tror att det gör stor skillnad att han är ute och föreläser, man tänker verkligen till när man hör vad han berättar. 


nu ska jag gå och plugga lite, sen träning och ikväll blir det antagligen mer plugg..dööööö

ha det så bra / kram amanda  

Av amanda jepson - 29 mars 2011 22:39

 


har blivit lite kär i kepsar, så jäkla snyggt

här är några av mina favoriter, fast tror nog jag gillar den blåa kepsen med gul text och N.Y yankees kepsen bäst, what do u guys think?


och de som har säger att kepsar bara är för killar, skitsnack!

dessutom tror jag att keps nu till våren och sommaren med ett par feta solbrillor till kommer bli riktigt nice! 


Av amanda jepson - 29 mars 2011 18:22

  bild sen i somras


drar till stallet nu, vi hörs senare! 

/ amanda   

Av amanda jepson - 28 mars 2011 23:22

 

jobbat en stund med so:n ikväll, är helt köööööööörd i hjärnan nu. 

nu ska jag kila bort till min säng. finally!


sov gott 

kram amanda 

Av amanda jepson - 27 mars 2011 20:27

                 



  


jag, mamma och hannna var och kollade på isabell när hon spelade de sista finalerna i SM. riktigt kul att se, dom vann alltihop! H65 höör, bäst i Sverige!

blir lite avundsjuk, mitt lag är knappt hälften så bra, HAHA menmen..

GRATTIS I ALLA FALL!      




ha en bra söndagskväll!

kram amanda  

Av amanda jepson - 27 mars 2011 20:16

 


     en sak jag har tänkt på ät att jag älskar att ta bilder på isabell, kan ta hur många som helst!


    gubben i sten till vänster är jesus..


      halebop?


    yeah, bring it on guys 


  underbart sköna sängar, min är den med rosa barbietäcke.. hihi gulligt va?



lite bilder från konfa-lägret i Åhus, det var galet kul!

inte så länge till konfirmationen nu, den 7:e maj. skönt!


Ovido - Quiz & Flashcards