Amanda Jepson

Alla inlägg under juli 2011

Av amanda jepson - 31 juli 2011 22:33


Detta är vad mamma och jag lagade ihop till kvällsmat, köttfärspaj med världens godaste sallad med örtmix på. Verkligen sjukt gott! 

Hanna och Isabell sitter en våning upp och kollar film med mamma i soffan, vi har lite problem med att komma på bra filmer som alla vill se. Har ni några bra filmtips kanske?

Av amanda jepson - 31 juli 2011 00:51


 

I´m a barbie girl - ken & barbie

Av amanda jepson - 30 juli 2011 18:11

min älskade kavaj är äntligen hemma i min garderob nu! 

249:- på hm, happiness...


gissa hur mycket jag gav för den här väskan? köpte den för 10:- på loppis idag!!!

kanske inte världens snyggaste men för 10:- är den grymt snygg, billigt är bra!


 

20:- på tiger i Lund, känns som att jag är rätt bra på att shoppa billigt?!


Av amanda jepson - 28 juli 2011 22:30












things I want, BIG TIME



        Är ganska nerkärad i långkjolar faktiskt, passar anytime enlig mig. Antingen kan man ha en enkel kjol till vardagen eller så kan du lätt ha en sånhär svart kjol när man ska ut på fest, då kan man istället liva upp det med accesoarer eller med en färgglad blus. 


Vad tycker ni om långkjolar?

Av amanda jepson - 27 juli 2011 22:20













hej sunshines

Har inte så mycket att skriva idag, no world breaking news som har hänt precis. Men var en runda och bada med isabell vid bosarps sjön innan ikväll, hade med oss min favorit sallad med köttbullar i och lite billig läsk. Hur mysigt som helst! Och nu har vi precis kollat klart på Burlesque, tredje gången för mig den här gången men grymt bra och ett måste att ses! Kanske inte för er killar.. men ändå ;)

Ni får ha det awesome!


kramar amanda 


 


  

Av amanda jepson - 24 juli 2011 16:55

tjenare! 

ett tag sen jag bloggade sen sist nu, men har som ni förstår inte haft min dator med mig i husvagnen vilket har gjort det ganska omöjligt att blogga. Men nu!

Åhus har i vilket fall varit grymt bra, handboll för hela slanten. Med mera...

Borta bra men hemma bäst, det är väl så man säger? Och det stämmer nästan varje gång, och även denna. Sjukt gött att komma hemifrån, men minst lika skönt att få komma hem igen!

Här kommer lite bilder, ingen vidare ordning och tror att det finns en miljoooon fler bilder på hannas kamera, men detta får duga sålänge! Nu ska jag lira lite, ha det så bra.


kram amanda


lika bra att börja med den här galningen eller vad säger ni?



                          


MÅÅÅÅÅL!


   


taggad chey!


     regn, vem bryr sig?!            testade en svart kavaj i k-stad, looooooooooooove it!

den ska inhandlas så fort mina pengar kommer!!! 

 

Av amanda jepson - 14 juli 2011 13:59


 

Som sagt, hon tog min mobil. Men även om jag blev lack på alla bilder som jag var tvungen att sitta och radera så försvann den ilskan lagom snabbt när jag fick se denna videon. Jag brukar inte vara så lättstött och känslig av mig, men av sånna här grejer börjar jag lipa direkt! Ni ska bara veta hur underbar hon är att ha som syster, ÄLSKAR DIG ERICA. 

Av amanda jepson - 14 juli 2011 02:52

   


Har haft en grymt bra kväll, tack för det säger jag bara! party all night, eller vad säger ni?! YEAH

Och så ville jag säga att min syster är bäst som tar med mig på sånna här festligheter, tror inte någon har en bättre syster än vad jag har. hihih


Men hade gött!

kram amanda 

Ovido - Quiz & Flashcards