Amanda Jepson

Alla inlägg under februari 2011

Av amanda jepson - 28 februari 2011 21:08

god kväll

haft en bra måndag?


jag har i alla fall haft en helt OK måndag, rätt nice att få träna ikväll, nästan inte tränat på hela lovet ju! men det var härligt, var dessutom rätt skönt att gå hem efter träningen ikväll också. med bruce springsteen i öronen och en fjollig mössa på det kände jag mig rättså cool. haha  

om en stund tänkte jag dra till isabell en stund, kolla på big brother, aldrig kollat på något avsnitt än så får väl se hur dåligt det är i år   


min kära syster har också skaffat blogg, hon har dock inte hunnit göra så mycket där än men tycker ni ska checka den! 

www.thisismyside.devote.se 


   

en tråkig webb bild på mig, I hope you dont mind ;)


kram amanda 

Av amanda jepson - 27 februari 2011 22:16

  



  

köpta på: dinsko

pris: 499 kr


och jag är kär

i mina skor, visst är dom snygga?   



Av amanda jepson - 27 februari 2011 18:40

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej



min födelsedag kunde knappast ha blivit bättre än vad den var!

och fyför satan vad dom sjöng för mig, haha crasyyy

hade super roligt, man behöver inte alltid va så många, minst lika kul ändå    


   


   


dansa är kul.. men vi föredrar att inte supa!


 


             

lägg märke till vår fina dukning, prinsess tallrikar och prinsess glas med matchande rosa servetter och ballonger, är det kalas så är det! 


  

idag blev det bad med mina brudar, mysigt 

imorgon blir det back to school, dööööööö   

nu håller jag på att ladda ner Notting Hill, aldrig sett den kom jag på så det blir en perfekt avslutning på en perfekt lov-vecka   :D


ha det bäst! / kram amanda 

Av amanda jepson - 26 februari 2011 12:57

tänkte mest att ni måste få se hur snygg min väska är, och mina fina parfymer   


      

Av amanda jepson - 26 februari 2011 12:37

MIN FÖDELSEDAG

grattis till mig själv!


blev väckt imorse av min kära familj, paketer och frukost i sängen. mysigt!

fick en superbra plattång, bandy-klubba, jätte goda parfymer, armband och världens snyggaste väska. i“m in love!

så en stor fet tumme upp på början av den här dagen, och ikvälll kommer bli grymt kul!


   

Av amanda jepson - 25 februari 2011 23:45

ENDAST EN KVART KVAR 


grymma filmer på mig och isabell

med dig är allting så jäkla kul, ALLTID   



 
 


sorry, kunde inte få dom på rätt håll, och blir inte förvånad ifall dom klöddar, just deal whit it    

Av amanda jepson - 25 februari 2011 22:48

hej, hur är det med er?

har inte orkat blogga de senaste dagarna, så här kommer lite uppdatering på vad som har hänt :)

onsdag:

tog det lugnt, kollade på ett par filmer på dagen. "the fighter" går på bio nu, men den var cool, och började också kolla på "never let me go", ska kolla klart på den ikväll tänkte jag. sen på eftermiddagen kom janne, det var ett tag sen jag träffade honom så det var härligt. vi kollade på ytterligare en film "dog soilders", blod film till tusen, men den var cool. spelade en runda cs också, och jag behöver ju inte säga hur det gick... 
så det var mysigt, bakade en maajor god kladdkaka också, DUKTIGT av oss   

   


torsdag:
efter att janne åkt hem, på eftermiddagen så kom hanna. jag hanna och mammsen stack sen ner på en shoppingrunda på ica, köpte en del till imorgon. det kommer bli fett! vi köpte även hårfärg till mig, tänkte fixa blonda slingor, blev inte så jätte stor skillnad menmen, underhållning på hög nivå att se när isabell och hanna ska färga ens hår. haha tog en jääävla tid   


hann inte ta några bilder på hanna, men hon var definitivt med!

       



fredag (idag):

isabell sov över hos mig, medans jag fixa min tårta som vi har haft nu ikväll så var hon jättegullig och fixa frukost. sen fick jag en aning bråttom ner till torget för att ta bussen till malmö.  kollade på bio med mattan, rasmus och emil sen på entré. "åsa-nisse" haha den var faktiskt rolig!    sen hem igen, och sen började jag och mamma på maten till nu ikväll. skaldjurspaj, as gott! kan säg att det är rättså mysigt att stå i köket med mamma, dricka cola och lyssna på dansband. haha lite oldie men det var nice. 
min farmor & farfar är här ikväll, firar mig, fick strumpor (alltid bra att ha) och 500 kr, (klääääääääääder), så det var ju inte helt fel!   


 


      

nu ska jag kolla klart på den filmen, hoppas ni inte blev alltför uttråkade av detta långa inlägg, menmen ha en bra fredags natt!


kram amanda   

Av amanda jepson - 22 februari 2011 21:30

HAALLÅ


ville mest säga att ridningen ikväll gick superbra, så jäkla härligt när det funkar!
och här är bilder på mina coola tallrikar (och skålen), och på shortsen och linnet som jag köpte igår, köpte mest underkläder - smink och sånt annat bra. haha men vad tycker ni?   


         

det var nog inte mer jag hade att säga ikväll, ehm jo förresten, kollade bio också igår. Gullivers travels, annorlunda men så himla rolig! så den borde ni verkligen se ;)

ikväll blir det nog sängen tidigt, är trött på att vara trött 

/ kram amanda 

Ovido - Quiz & Flashcards