Amanda Jepson

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

BLOPPIS!!!!!

Bloppis-annons
Av amanda jepson - 11 juli 2011 03:12


 

Allright, here we go! Aldrig gjort det här med loppis på bloggen innan så vet inte riktigt hur det fungerar, men vi får ju se hur det går! Det är först till kvarn, alltså ingen budgivning och sån skit. Om det är något ni vill ha så får ni helt enkelt slänga in en kommentar eller skriva till mig, så får vi se hur vi löser det sen.



 

1.

märke: Bershka

stl: M

pris: 25:-


 

2.

märke: H&M

stl: 38, men är väldigt smal i midjan enligt mig i alla fall.

pris: 50 :-



 

3.

märke: MISS JCL

stl: S

pris: 50:-



 

4.

märke: H&M

stl: 38

pris: 50:-


 

5.

märke: gina tricot

stl: S

pris: 25:-



 

6.

märke: H&M

stl: 36, men passar mig lätt som har 38.

pris: 70:-


 

7. Ursnygg med ett par svarta klackar till.

märke: VILA

stl: 38

pris: 60:-



 

8.

märke: gina tricot

stl: S

pris: 25 :-


 

9.

märke: H&M

stl: 42, men den sitter hur bra som helst på mig och jag har 38.

pris: 50 :-



 

10. sjukt cool kjol, synd att den inte sitter bra på mig bara. 

märke: H&M

stl: 38

pris: 50 :-





11. 

märke: only




stl: M

pris: 70 :-

 SÅLD


 

12.

märke: random

stl: S/M

pris: 50 :-


 

13.

märke: gina tricot

stl: M

pris: 70 :-


 

14.

märke: gina tricot

stl: 36

pris: 25 :-


 

15.

märke: kappahl

stl: 38

pris: 50 :-



 

16. Endast använd en gång och nu passar den inte. 

märke: VILA

stl: M

pris: 120 :-


 

17. 

märke: random

stl: M

pris: 60 :-


 

18.

märke: BIKBOK

stl: M

pris: 50 :-


 

19. Endast använd en gång.

märke: VILA

stl: 38

pris: 120 :-


 

20.

märke: Inwear

stl: 38

pris: 50 :-

 SÅLD


 

21. Aldrig använd men testad så många gånger, synd att den inte sitter bra bara.

märke: H&M

stl: 38

pris: 70 :-


    

22. Tror denna är använd en gång, annars helt ny.

märke: VILA

stl: L men passar lätt M om man vill ha den som tunika.

pris: 60:-

    

23. 

märke: random, köpt i spanien tror jag.

stl: M

pris: 25 :-


 

24.

märke: H&M

stl: 36 

pris: 50 :-

 SÅLD


  

25. älskar den här klänningen, men den är nästan helt oanvänd för den har aldrig suttit bra på mig. 

märke: H&M

stl: 38

pris: 70 :-

Kläder & Skor, Säljes - Hörby (Skåne län)
Pris:    25:-
Telefon:    0708298206

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av amanda jepson - 1 maj 2012 11:19

Hej det var längesen! Kom och tänka på den här gamla bloggen och blev sugen på att ändra om och återigen tipsa er om min andra blogg som är betydligt mer uppdaterad. Kolla in och släng gärna en kommentar så vet jag om det här gjorde någon skillnad.  ...

Av amanda jepson - 9 augusti 2011 11:43


Har bytat till min nya blogg nu. Men kommer att fortsätta blogga likadant som jag gör nu, enda skillnaden kommer bli att jag bloggar på blogg.se istället. Vill ju trots att inte tappa alla mina fina läsare, eller vad säger ni?    Gå vidare till m...

Av amanda jepson - 8 augusti 2011 16:29

      Tog bussen till Malmö en stund idag med Erica, åt nudlar på China box och gick lite i affärer. Själv är jag typ helt pank så jag handlade inget. Men Erica shoppade en del, lite smått avundsjuk på en väst i mocka som hon köpte på new yorker, så...

Av amanda jepson - 7 augusti 2011 23:01


  Boka biljett och bordsplats till DHW 2011 - CHECK för tusan! Bild sen i somras. Fler bilder och videor från i somras finns HÄR och HÄR.   ...

Av amanda jepson - 7 augusti 2011 22:06


Har varit på folkrace 3-dagars i Tomelilla hela helgen, för er som nu inte har en aning om vad det är eller vad man säger så är här en video när min kusinvitamin Rasmus kör A-final juniorer. Nästa år är det min tur, då jäklar!   Rasmus kör den hels...

Ovido - Quiz & Flashcards