Amanda Jepson

Alla inlägg under november 2010

Av amanda jepson - 13 november 2010 16:20

Ibland är en syster riktigt bra att ha!

Speciellt när man ska shoppa, massor av bra saker med att ha ens syster med. Vi var i lund igår, åt gott på subway och köpte en jacka till mig. Jättemysigt! Kändes rätt bra att gå där arm i arm inne i Lund, och alla små belysningar börjar komma upp nu inför julen. Men iaf, här ser ni en bild på min jacka, den ser dock bättre ut på. Man ser maaaaaajor tjock ut, men egentligen.. man är ju varm?  Jag är nöjd iaf, inte så dyr heller 999 :- så det var lugnt. En söt bh och ett par matchande troser belv det också. Nu måste jag packa ihop lite, jag & isabell ska till min farmor, basta och lite sånt. Blir säkert bra ;)
ha en trevlig lördag! ps: släng gärna en kommentar om jackan, hade varit kul o veta vad ni tycker :) 

pussssss

amanda

  

Av amanda jepson - 12 november 2010 19:09

Haven`t I told you
that breathe is
so easy to do?
Haven`t I told you,
that breathe was
only for you?

Av amanda jepson - 11 november 2010 23:18

hej du!

Var uppe i hallen redan klockan halv nio imorse, sen har jag varit där till nio ikväll. Det var rätt kul, men väldigt utmattande. Är helt körd! Vår monter blev väl ändå helt OK, dock en rätt nonchalant grupp som inte tar tag i något själva. Men jag är nöjd!

Nu har jag precis checkat upp busstider till lund imorgon, ska in till Erica. Det fick bli ett litet inlägg ikväll, orkar verkligen inte mer. Så ska gå och lägga mig direkt. gääääsp. sov sött  sötnos  


amanda jepson



Av amanda jepson - 10 november 2010 22:33

hello guys!

Regn, regn och ännu mera regn. Jag hatar regn, det är riktigt deprimerande. Jag som annars älskar hösten. Att bunka på sig en massa kläder och gå ut i blåsten, och sen känna hur kinderna blossar och blir uppfriskande röda. wonderful! Men tyvärr är vädret inte så förtillfället. Det har till och med snöat. Snö i november? It just make no sense!Men man ska inte klaga. Har haft det rätt hektiskt idag i skolan, men ändå chill, fixat upp våra grejor till mässan imorgon. finally! Ser faktiskt till och med fram emot imorgon, ska bli kul att visa vad man går för ;) gissa vem som har varit en stund hos mig ikv? Jo isabell. Lika kul som vanligt att få snacka av sig lite. En annan sak som jag är väldigt glad över är att mina böcker som jag har beställt äntligen har kommit. OH YES. Så tänkte stänga ner här och sen krypa ner i sängen med en av de nya böckerna. Det kallar jag mysigt! Och inatt slipper jag kanske frysa också, har eldat med mitt element på högsta värme, hääääääääärligt.

men sov gott, för det ska jag iaf :)

GODNATT // amanda   

Av amanda jepson - 9 november 2010 17:53

hello sweeties!

får bli en liten snabbis nudå, ska iväg och fira min kusin Rasmus & vi ska liksom köra nu. Haha, men dagen har varit rättså skön änsålänge, skolan gick bra och sen hängde Hanna med hem. Mysigt! Har även varit ute en runda och knäppte några bilder. Här får ni se en av dom, blev väl helt okej, dock en dålig kamera och så börja det bli mörkt, men ni får stå ut! Nu måste jag verkligen kila!

pussss

amanda

  

Av amanda jepson - 9 november 2010 16:57

If I die or get some where far

IŽll write your name on every star

so you can look up and see

how much you really mean to me 

 

Av amanda jepson - 8 november 2010 22:33


var mest tvungen att se om det gick att ladda upp en bild, har krånglat en hel del. Men nu gick det visst! Tycker dock att bilden är rätt charmig, eller vad säger ni?     

Av amanda jepson - 8 november 2010 21:41

hej solstrålar, haft en bra dag?

För det har jag haft, skolan funkade bra fast att man imorse bara vill skita i alltihop. Vårt arbete med arbetsmarknads veckan gick också bra, kommit en bra bit på bara en dag. Nöjd faktiskt 

Ikväll var det innebandy träning, riktigt skönt att få ta ut sig ordentligt, kändes som ett tag sen nu. I och med vi har haft lov och så. Sen en välförtjänt dusch och varm var den också, härligt! Isabell gick hem för en stund sen, vi snacka, spela lite kort och drack varm oboy med grädde (a) muuuuuums!

Dessutom är isabell världens roligaste tjej att dricka oboy med!

Nej nu är klockan nästan 22.00 och tänkte försöka komma i säng i tid, har ju en lång dag imorgon.


sweet dreams

en glad amanda

Ovido - Quiz & Flashcards