Amanda Jepson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

...

Av amanda jepson - 30 januari 2011 17:38

sitter och kollar på finalen mellan Danmark-Frankrike på tv,

kollar på finalen mellan frankrike och danmrark

tror det blir frankrike som vinner.

men hade varit kul om danmark hade vunnit ;)

gick ju mindre bra för sverige mot spanien, förlorade med en boll.

men sverige spelade faktiskt bra!



igår var jag i k-stad med hanna och emilia, måste vi göra om tjejer :D

emilia blev sminkad på makeup store, skitsnyggt blev det!

kollade love and other drugs på bio, ni måste se den. verkligen jättebra.

men sen käka vi på McDonalds, väldigt obehagligt i slutet. hanna skulle gå på toaletten och emilia hängde med, så satt där ett gäng rättså gamla män utanför toaletten. hanna tänkte inte på det utan gick förbi och skulle öppna dörren till toan. då reser sig en av männen upp och säger att hon ska akta på sig, och sen öppnar han dörren och säger att hon kan gå in nu när han har öppnat dörren till henne. nästan shasar in hanna. och ungeför då kom jag dit. emilia såg att de hade sprutor och burkar i händerna. hanna svarar att hon inte behöver gå längre och vänder sig till oss igen.  sen säger emilia väldigt stenseriöst till mig :amanda, vi ska gå nu. han har sprutor i hande.  

och han den ena mannens blick var inte att leka med, fyfan. 

vi nästan sprang ut från McDonalds, och jag får på något sätt värsta skrattanfallet, gick inte att hindra. vilket var sjukt för det var verkligen inte alls kul. det var obehagligt, stöta på knarkare på McDonalds gör man inte varje dag.

annars var det en toppendag! haha.. 


nu ska jag se resten av finalen, och här är några bilder sen igår.

kram amanda


                           


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda jepson - 1 maj 2012 11:19

Hej det var längesen! Kom och tänka på den här gamla bloggen och blev sugen på att ändra om och återigen tipsa er om min andra blogg som är betydligt mer uppdaterad. Kolla in och släng gärna en kommentar så vet jag om det här gjorde någon skillnad.  ...

Av amanda jepson - 9 augusti 2011 11:43


Har bytat till min nya blogg nu. Men kommer att fortsätta blogga likadant som jag gör nu, enda skillnaden kommer bli att jag bloggar på blogg.se istället. Vill ju trots att inte tappa alla mina fina läsare, eller vad säger ni?    Gå vidare till m...

Av amanda jepson - 8 augusti 2011 16:29

      Tog bussen till Malmö en stund idag med Erica, åt nudlar på China box och gick lite i affärer. Själv är jag typ helt pank så jag handlade inget. Men Erica shoppade en del, lite smått avundsjuk på en väst i mocka som hon köpte på new yorker, så...

Av amanda jepson - 7 augusti 2011 23:01


  Boka biljett och bordsplats till DHW 2011 - CHECK för tusan! Bild sen i somras. Fler bilder och videor från i somras finns HÄR och HÄR.   ...

Av amanda jepson - 7 augusti 2011 22:06


Har varit på folkrace 3-dagars i Tomelilla hela helgen, för er som nu inte har en aning om vad det är eller vad man säger så är här en video när min kusinvitamin Rasmus kör A-final juniorer. Nästa år är det min tur, då jäklar!   Rasmus kör den hels...

Ovido - Quiz & Flashcards