Amanda Jepson

Alla inlägg under januari 2011

Av amanda jepson - 13 januari 2011 22:17

SVERIGEE  CHALALLALA!

isabell gick precis hem, vi kollade på sverige-chile i handboll, härligt med vinst!

torsdag idag, vilket betyder att det är fredag imorgon, uunderbart!


tänkte visa en bild på några kläder som jag har beställt, dock ser det rätt konstigt ut när det bara är bilder på det, när man inte ser det på liksom. men älskar verkligen när vår-kläderna börjar komma, att äntligen få byta ut alla tråkiga vinterkläder. så härligt!


KYSS



  


Av amanda jepson - 12 januari 2011 21:06

hallåå

har hittat några bilder från hallby nu, tog några stycken, inte så många som var bra tyckte jag. men i alla fall ;)


nu ska jag sitta en stund till vid datorn, och kanske kolla en bra film och så ska jag hata snön lite till, för den är verkligen tråkig. 


pussshaj


 

 

              

Av amanda jepson - 10 januari 2011 23:08

hejsan!

lägger upp några bilder på mig och isabell sen vi tog lite bilder, blev inte så dåliga som vi trodde, haha!

nej men får bli ett snabbt inlägg, ska lägga mig nu, godnatt!


jag älskar isabell.


                  

Av amanda jepson - 9 januari 2011 18:00

god kväll!

sista dagen på jullovet nudå..

känns faktiskt helt förjävligt, bara att ställa klockan tidigt till imorgon gör en deprimerad.


men jag har i alla fall haft en hyfsat lugn dag, var hos emily med några kompisar igår till idag och lirade lite cs, kollade någon läskig film och så, tog det allmänt lugnt helt enkelt. nu ska jag bara sitta och deppa lite till vid datorn för att det är skola imorgon, men ni får ha en härlig söndags kväll allihopa!

  //en trött amanda

en bild på emily och på några sjuka killar sen igår.. men kul var det!

  



Av amanda jepson - 7 januari 2011 02:19

ligger i sängen hemma hos isabell, haft en chill kväll vid datorn och så har vi fixat lite med vår gemensamma blogg, kolla gärna hur den blev sen ;) har dock bara fixat med designen och är inte riktigt nöjd med toppbilden än men får fixa till den sen. www.ordinarydays.bloggplatsen.se

yes men nu ska jag sova, äntligen!

godnatt / amanda

Av amanda jepson - 5 januari 2011 13:15

hejhejhej

idag blir en chill dag. alltså inget speciellt planerat.

testade att ta några bilder på frosten på våra fönster. blev faktiskt rätt coolt, speciellt med gatulampan utanför som får det att se ut som solen eller månen, rättså nöjd med mig själv faktiskt, eller vad säger ni?  ;)


    

Av amanda jepson - 4 januari 2011 20:38

hejsan datanöörds

precis kommit hem från jönköping nu, har inte gått sådär jättebra kanske men kul hade vi! vi åkte ut i första finalen i b-slutspel. menmen.. hade inte kameran med mig så har inte själv tagit några bilder, men en hel del andra som har gjort så kanske kan sno några av deras sen ;) 

ciaooo!


erkänn jag är rätt cool ibland   


  


Av amanda jepson - 1 januari 2011 22:37

GOTT NYTT ÅR BITCHES!

nyårsfirande är rätt awesome, right?


jag firade nyår hemma, och alla mina underbara tjejkompisar var också med och firade, riktigt kul att alla kunde komma!

har samlat några bilder, dock inte alla från igår men jag tog några stycken i alla fall ;)


imorgon åker mitt lag till jönköping, ska spela handbollscup och det kommer säkert att bli toppen dagar!

det negativa är dock att vår buss går redan 8.00 imorgon så får upp tidigt..

och därför måste jag gå och lägga mig nu snart, tror inte jag kommer kunna blogga nu när jag är där uppe men annars hörs vi väl på tisdag!


godnatt / amanda                                        

Ovido - Quiz & Flashcards