Amanda Jepson

Alla inlägg under juni 2011

Av amanda jepson - 21 juni 2011 17:01

skumparty, så jäkla kul! och dessutom rena korvkalaset, kan det bli bättre? dock ser det rätt lame ut på den här videon, och tror inte man ser oss men det var rätt mycket mer ös än vad det ser ut som.  hmm, ööhm du har lite skum på näsan..


    härligt med omklädningsrummet för sig själv!




 random?


Blev inte så mycket bilder, det har man ju inte tid med när man är där. Men det har varit så galet bäst och jag längtar redan till nästa DH, HAAAAAAAAAAAAALLÅÅÅÅ eller vad säger DH-folket? Blev inte så värst mycket sömn, men lan är ju lan så det får man ta! 

Nu ska jag se om det finns nån bra film att ladda ner till senare ikväll, jag och isabell ska mysa lite och ta det lugnt, imorgon tänkte vi buss-luffa lite i Skåne eller hur man säger det, älskar det här med sommarkort verkligen hur smart som helst!


men ha det awesome, vet att det ska finnas fler bilder på oss från dh men tror inte att dom har kommit ut än, men lägger ut sen när jag hittar dom!  


kram amanda


Av amanda jepson - 19 juni 2011 13:59


 

Hey you guys! Tänkte mest visa att jag lever och vilket tryck vi har här inne på DH. Men nu ska jag panga lite gubbar. Vi hörs! 


kram amanda

Av amanda jepson - 17 juni 2011 22:55

          

Mamma och jag har haft en myskväll med god mat och en bra film. Ondskan. Ganska hemsk film men den är riktigt bra!

Nu tänkte jag gå och borsta tänderna och sen försöka komma i säng, upp redan halv sju imorgon. 


ses på LAN

kram amanda

Av amanda jepson - 17 juni 2011 11:29


det ser ganska roligt ut med två tält i trädgården, och det tog ett tag att få de stora tältet, eller vad säger ni?





grillningen som slutade med att vi fick gå in och steka det på spisen istället, faaaaail




 sjukt kallt i tältet när vi gikc och la oss, men dock varmt när vi vaknade, shorts o linne fick det bli till slut!




  älskar att fota isabell när hon sover.. hihi


Mina fina tjejor var här och grilla och tälta @ my place igår. Synd att det regnade så mycket, men det var lika mysigt för det. (fast jag borde nog inte sköta grillen nästa gång, hehe) Men det är definitivt en sak vi ska göra snart igen!

Nu håller jag på att packa inför imorgon, eller snarare försöker.. jag HATAR att packa. Och dessutom är jag inge bra på det heller så, likabra att ta med en jävla massa och se vad jag vill ha när jag väl är där. Det får jag köra på!


men ni får ha en underbar fredag, och regna inte bort
kram amanda  

Av amanda jepson - 16 juni 2011 10:26

 


Bara två dagar kvar nu, SJUKT NICE!

Av amanda jepson - 15 juni 2011 22:40

   



Var i lund en runda med isabell idag, väldigt mysigt!
Åt världens godaste lunch på Subway, och jag inhandlade en ny kjol för 75 kronor, älskar när det är rea! köpte även ett nytt iPhone skal och ett nytt sminkpuder som jag var i behov av. så det blev en lyckad dag!

nu ska jag och isabell ut i tältet som vi har satt upp i min trädgård, vi får akta oss för jag har hört att det finns tingrar som är ute efter småflickor...

men ni får ha det fint, visste ni att jag har sommarlov förresten?! dock börjar jag jobba lite nästa vecka, men ändå!


sov gott

kram amanda  

Av amanda jepson - 13 juni 2011 12:16

       alltid erica som har tur och inte jag..¨



       kollaaaaa våra ben?!


       mmmmmmums



           ni ser det vita på trädet? DET ÄR SPINDELVÄV, uuuuuuuuuue!


Här kommer några bilder från göteborg, det var skönt att komma hemifrån lite!

Fick sluta redan 11 idag, men ska tillbaka till skolan och servera på niornas lärarmiddag halv sex, så missar träningen idag :(

men imorgon är sista dagen sen slipper vi det här skitet ett tag, på lördag drar jag och emma till DH, UUUUUUUNDERBART


kram amanda

Av amanda jepson - 12 juni 2011 20:25

 


Varit i göteborg i helgen, men orkar inte skriva och lägga in mer bilder om det ikväll, det är ju söndag fan!

Så nu kom isabell precis hit och vi ska kolla på Pirates of Caribbean, tänkte se om det är något bra :)

ha en bra söndag gott folk!


kram amanda 

Ovido - Quiz & Flashcards