Amanda Jepson

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda jepson - 24 mars 2011 16:22

  TAKE ME BACK - till egypten, sååååå underbart! 



nu drar jag till Åhus med konfirmations-gruppen, ska stanna där tills på lördag.

vilket betyder att vi slipper ha det tråkigt i skolan imorgon i alla fall, HAHA

men vi hörs på lördag!

ha det!


kram amanda   


Av amanda jepson - 23 mars 2011 15:11

 


 jacka ginatricot


var tvungen att fotografera snödropparna på vägen hem idag, måste bevisa att det verkligen börjar bli vår nu! blir på såååå härligt humör!

älskar jackan, testade den i Lund när jag var där för ett tag sen, men sen har den varit utsåld typ överallt. så har den kommit tillbaks på gina nu igen verkar det som, jag tycker den är skitsnygg, what do  you guys think?

Av amanda jepson - 22 mars 2011 23:12

 

blus hm, leggings ginatricot


det blev rätt snyggt tyckte jag, skönt att ha på sig också! vad tycker ni?


det börjar faktiskt märkas att det är vår lite nu, underbart väder och på vägen hem från skolan såg jag till och med snödroppar (tror jag dom heter?) som hade kommit upp ur marken. hur glad blir man inte då? MAJOR GLAD!

var ute och sprang en runda med erica innan ridningen också, kändes skönt att få röra på sig lite. vilken tur att man har en syster som kan puffa på en!


men nu tänkte jag kila bort till min snygga lilla säng, och soooooooova

wonderful, godnatt / amanda

Av amanda jepson - 21 mars 2011 20:31

hello people


Majas fördelsedag idag så grattis till henne!

Det firade vi ikväll med att äta pizza och lite sånt mysigt. Pizza på en måndag är kanske inte det allra bästa, men vem orkar bry sig om sånt? Det var gott i alla fall. 


Isabell och Jocke gick precis hem, ni är sååå härliga! Riktigt kul faktiskt ;)



Tänkte tipsa er om en bra film också - Hämnden, mamma hyrde den till oss igår, riktigt bra faktiskt så den borde ni verkligen kolla på.  


   

Av amanda jepson - 21 mars 2011 00:01

 


sweet dreams


              

Av amanda jepson - 19 mars 2011 15:29



  

sitter och lyssnar på den här låten, och känner mig rättså cool

nu ska jag packa ihop och sen ska jag luffa mig bort till isabells lilla hus

vi är ganska desperata på att ha något att göra så är ni intresserade av 

att hitta på något skriv gärna ert namn och nr i en kommentar så slår vi en pling!


ha det    


Av amanda jepson - 19 mars 2011 15:05

   


 



   


   

jägers igår var awesome, SÅÅÅÅ KUL

taaaaaaaack för det pågar & töser!


bilder från jägers kanske jag lägger in sen, men brukar ta en jäkla tid innan de lägger ut bilderna så får väl se ;)


kramar 

amandaaaaaaaa

Av amanda jepson - 18 mars 2011 14:32

  

svarta jeans hm, linne från spanien, kofta hm 


hello friday!

fredag fredag fredag, min favorit dag

ikväll drar jag till jägers med brudarna & min kusin Niklas, (han har tur som är enda kille..haha) fyyyyy för satan vad det kommer bli kul, riktigt sugen!   


och det var nog allt just nu, lägger nog in bilder sen, förhoppningsvis ;)

hoppas ni kommer ha en lika bra fredagskväll som jag kommer att ha!


NU JÄVLAR kram amanda  

Ovido - Quiz & Flashcards