Amanda Jepson

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda jepson - 17 mars 2011 20:11

   

åh vad jag saknar malta och världens roligaste tjejer!



sorgligt när man tittar ut genom fönstret här hemma, och det regnar..

och allt man kan göra är att längta ännu mer till sommaren.

men nu ska jag gå och fixa kladdkaka till mig och isabell, hon kommer nog hit en runda sen, allt för längesen sist.. ända sen igår ju!


ha det

amanda

Av amanda jepson - 17 mars 2011 16:37

  


nu drar jag och tränar, hörs sen - ciaoooooooo


Av amanda jepson - 16 mars 2011 17:16


  jeans ginatricot, vitt linne hm, jacka hm, scarfs no idea, väska ginatricot, skor (mina ridskor faktiskt)

rättså nöjd med min outfit idag faktiskt, tyckte det var rätt smart av mig att använda ridskorna, dom ser ju precis ut som vilka andra skor från dinsko eller från någon sko affär så tyckte inte att det gjorde så mycket. rätt snyggt, eller vad säger ni?                                                                                                                                                                                                                                                                       
väldigt skönt att vi är lediga idag också, jag och isabell tog bussen till Lund och gick och myste lite. sen kom erica också när hon slutat skolan och så gick vi en runda till. & jag är ganska säker på att det är i lund jag vill gå i skolan sen i alla fall!
men jag köpte inget speciellt, en basic långärmad och ett par läckra solglasögon, det var ju trots allt sol idag! annars passade jag på att köpa lite klämmor och även body butter, från tiger (luktade underbart, och så var det billigt!). 
sen har jag vääääääärldens major problem med vad jag ska ha på mig på fredag, det är nämlingen jägers.. men jag hittade en cool svart&vit t-shirt som är kort i modellen, tänkte att jag kanske kan ha den till mina höga svarta shorts, kan det funka? 
tröjan köpte jag på hm, och solglasögonen på ginatricot
      
isabell på donken, we just gotta love it    

 
min syster i bussen på vägen hem, någon är visst lite trött..
jag kommer säkert få skit för den bilden, haha men jag tycker den är charmig!   
men det har varit en wonderful day, nu tänkte jag fixa något att äta och sen plugga lite engelska, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft!
kramar
amanda jepson 

Av amanda jepson - 15 mars 2011 15:34

 

basic tröja hm, svarta chinos ginatricot


min outfit idag, snyggt och stilrent eller bara tråkigt?

Av amanda jepson - 14 mars 2011 23:05

sjukt härlig låt!

tänkte mest lägga ut denna, sängen kallar - måste nog gå och se vad den vill..   




sorry, dålig kvalite på videon kanske, men hittade ingen annan!

Av amanda jepson - 13 mars 2011 21:09

 


 


 


 



   


  


   


hälsade på hos min farmor & farfar igår,

kollade in farmors gamla kläder, vissa hade man lätt kunnat ha på sig idag!

sjuukt vad min farmor va smal när hon var ung, helt stört, det var precis det passade. vi fick några av klänningarna med oss hem, och blusen, så bara att sy upp dom en aning kanske. sen blir det hur snyggt som helst!


sov gott / kram amanda   


Av amanda jepson - 13 mars 2011 17:13

lite bilder sen i fredags, stack till anton med min älskade dator.   

LAN med ett par fullt normala killar   

haha det var inte tråkigt i alla fall!


         

lägg märke till min fina skärm..inte jag som har spräckt den, promise!


  


nu är isabell på väg, ska kolla handboll Sverige- Slovakien ;)

men tänkte lägga in lite bilder sen igår också, senare 

ha det fint sålänge!   

Av amanda jepson - 12 mars 2011 01:41

  

hittade lite godbitar på MONKI, vad tycks?

Ovido - Quiz & Flashcards