Amanda Jepson

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda jepson - 2 mars 2011 16:52

  

super läckra jeansshorts, right? kommer bli riktigt hett till sommaren. 

ett par sånna här shorts & ett par converse på fötterna, en vanlig basic tröja, och ett par coola solglasögon, think glamorous - think sexy 

Av amanda jepson - 1 mars 2011 17:59

hello!


Vet inte vad jag ska skriva, känns som att jag skriver om samma saker lite för ofta,  och om tråkiga saker. Så behöver lite hjälp med vad ni vill att jag ska skriva om och med vad jag ska ha med här i bloggen, det är ju ni som ska läsa den. Jag har startat en omröstning där ni kan rösta på vad ni tycker jag ska skriva/ha med i bloggen, låter den vara igång några dagar kanske. Jag vet att det kanske inte är så många som är inne på min blogg, men det är ju alltid någon, och någon är mer än inga så hade varit kul att veta vad ni tycker. Så bara rööööööööösta! 


/ amanda 

Ovido - Quiz & Flashcards